poniedziałek, 8 lipca 2013

A w szafie czekają...

Dzisiaj postanowiłam wstawić kilka zdjęć rzeczy, które w mojej szafie grzecznie stoją a raczej wiszą na wieszaczkach w kolejce. Jestem posiadaczką jednej z kilku wyprodukowanych kurtek Dody z kolekcji ''Fuck It'', koszulka jest bardziej rozpowszechniona. Kurtkę kupiłam zupełnie przypadkiem, dziewczyna która ją zamówiła nie zapłaciła za nią i tak oto, zgarnęłam ostatnią sztukę w rozmiarze S (produkowane tylko w S i M). Koturny oczywiście czyli nieodłączna jednostka mojej szafy i prześliczna, krótka bluzeczka bombeczka w kolorze butów tak więc soczysty wręcz neonowy pomarańcz.






h&m
deezee


deezee


Bardzo Was przepraszam za ostatnie dwa zdjęcia ale za żadne skarby nie mogę ich odwrócić :-/

4 komentarze:

  1. marzy mi sie czarna ramoneska!:) i to bardzo :D co do zdjec polecam Ci obrobke w ps albo prostym photoscape - obrócisz, polepszysz kolory, warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obracałam ale tu i tak wgrywa się tak. Ramoneski wciąż królują zdecydowanie. Muszę przyznać że jak pierwszy raz siebie w niej zobaczyłam to poczułam się nieswojo.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń